تمرکز میتسوبیشی برای افزایش سهم در بازارهای نوظهور آسیایی
شرکت میتسوبیشی اعلام کرد قصد دارد حجم فروش خود را ظرف مدت سه سال ۳۰ درصد افزایش دهد. این خودروساز همچنین اعلام کرد سرمایهگذاری در فعالیتهای تحقیق و توسعه را افزایش خواهد داد.
به گزارش خودروکار، اوسامو موساکو، مدیرعامل میتسوبیشی عدد یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه را بهعنوان هدف فروش سالجاری اعلام کرده است.
میتسوبیشی هفتمین خودروساز بزرگ ژاپن است و قصد دارد با افزایش ۵۰درصدی بودجه تحقیقاتی خود، رقم آن را به ۱۳۳ میلیارد ین (یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون دلار) افزایش دهد.
موساکو که آمار فروش میان دوره میتسوبیشی را اعلام میکرد، افزود:«این اقدامات سنگ بنای رشد پایدار میتسوبیشی در آینده هستند. در آینده بودجه توسعه محصولات نیز افزایش خواهد یافت.» این شرکت، از زمان پیوستن به ائتلاف رنو-نیسان، برای صرفهجویی ۱۰۰ میلیارد ینی نیز برنامهریزی کرده و بر افزایش سهم در بازارهای نوظهور آسیایی متمرکز شده است.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/